VJETạp chí Giáo dục, Số 491 (Kì 1 - 12/2020), tr 38-43ISSN: 2354-0753TÁC ĐỘNG

VJE

Tạp chí Giáo dục, Số 491 (Kì 1 - 12/2020), tr 38-43

ISSN: 2354-0753

TÁC ĐỘNG CỦA TRẢI NGHIỆM THƯƠNG HIỆU
ĐẾN NIỀM TIN THƯƠNG HIỆU TRONG LĨNH VỰC GIÁO DỤC ĐẠI HỌC:
TRƯỜNG HỢP NGHIÊN CỨU Ở TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT - PHÂN HIỆU CẦN THƠ
Võ Minh Sang
Article History
Received: 02/10/2020
Accepted: 19/10/2020
Published: 05/12/2020
Keywords
brand experience, brand trust,
higher education.

Trường Đại học FPT
Email: sangvm@fe.edu.vn
ABSTRACT
Studying the impact of brand experience to brand trust in higher education
was conducted by quantitative research method with a sample size of 318
students, studying at FPT University - Can Tho campus. Samples were
selected according to the convenient method, based on study subjects'
willingness to provide information. Main data analysis methods used include
Cronbach alpha test, confirmation factor analysis and structural equation
modeling. The study results reveal: (i) Five

Từ khóa: Tạp chí giáo dục kì I, tháng 12 năm 2020

6 p vuthithaokt 30/03/2022 38 0